קיבלתי את התיק. מה עכשיו?

לתיקים שלנו נדרשות לפחות 12 שעות במקפיא על מנת להשיג את התוצאות המקסימליות. להקפאה מהירה יותר, קפלו את התיק ושימו אותו במצב שהוא נשען על גב המקפיא (וכמה שיותר קרוב למכשיר קרח). אם אתם מקפיאים יותר מתיק אחד בו זמנית, יתכן שיקח קצת יותר זמן לתיקים לקפוא לגמרי.  שימו אותם במרחק הכי גדול שאפשר אחד מהשני ואפשרו לפחות 14 שעות של הקפאה.

לכמה זמן התיק נשאר קפוא?
התיק שלנו נוצר על מנת להשאר קפוא עד 12 שעות תחת תנאים של טמפרטורת חדר (21 מעלות). הזמן עלול להשתנות בהתאם לסביבה בה אתם נמצאים, במידה ואתם בחוץ ומאוד חם, זמן הקירור יכול להתקצר. במיוחד בזמן הקיץ הלוהט של ישראל.
בנוסף, אם פותחים וסוגרים הרבה את התיק, הקור יתחיל "לברוח" ולאט לאט יקרר פחות. 
ניתן להאריך את זמן ההקפאה של המוצרים על ידי הכנסת מוצרים קפואים מראש.

ניתן להכניס טרמוס חם לתיק?
להכניס מוצר חם לתיק הקפוא שלנו לא הכי אידיאלי. אמנם, במידה ואתם לא מקפיאים את התיק הוא בהחלט יבודד וישמור על החום של האוכל והשתיה החמה שלכם למשך זמן.

מה הדרך הכי טובה לנקות את התיק?

השיטה שאנחנו הכי ממליצים עליה היא ידנית, פשוט לקחת סבון ומים חמים או להעביר מגבון עם חומר אניטבקטריאלי בפנים התיק. אפשר לנקות עם ספוג את החלקים שאולי קשה להגיע אליהם. אחרי הניקוי חובה לתת לתיק להתייבש בחוץ עם הרוכסן פתוח על מנת שכל הדפנות יתייבשו באופן שווה לפני שמחזירים את התיק למקפיא על מנת למנוע הצטברות של קרח ואז רטיבות על התיק. התיקים שלנו לא מיועדים לשימוש במכונות כביסה, מייבשים, מדיחים או מיקרוגל מכיוון שכל המכשירים הללו יכולים להזיק לג'ל הנמצא בדפנות התיק ולהרוס את יכולות ההקפאה שלו. בנוסף אין להשתמש באקונומיקה או כימיקל אחר מלבד אבקת כביסה רגילה על מנת לנקות את התיק.

האם יכולה להצטבר לחות או רטיבות בתיק?

הכל תלוי במזג אוויר והתנאים החיצוניים והפנימיים בתיק. התיקים שלנו נועדו לשמור על מוצרים קפואים, קרים ואפילו מוצרים שמגיעים בטמפרטורת חדר קרים ואף לקרר אותם. במידה ומוצרים חמים נכנסים לתיק הקפוא או אם התיק נמצא במזג אוויר חם מהרגיל, יכולות להווצר בדפנות התיק טיפות של לחות . אך מאחר והתיקים שלנו עשויים מבד חסין מים, הלחות והרטיבות לא יעברו לחוץ התיק וישאירו אותו יבש לגמרי מבחוץ. 

האם התיקים חסינים לעובש?

מאחר והתיק אמור להיות מוקפא ונקי כל לילה, הקור אמור להרוג את רוב סוגי החיידקים ולמנוע יצירת עובש אך איננו יכולים לגמרי להבטיח שזה לא יקרה. אנחנו כן יכולים להמליץ לנקות את התיק כמה שניתן על מנת למנוע גדילה של בקטריות בפנים התיק. במידה ואתם משתמשים בתיק כל יום, מומלץ לנקות אותו בסופי השבוע. במידה ואתם משתמשים בסבון ומים או רק במגבונים, תנו לתיק כמה שעות להתייבש ולהתאוורר בצורה פתוחה כדי למנוע הצטברות של בקטריות או קרח בתוך התיק בזמן ההקפאה.

 

האם התיק בטוח לשימוש של ילדים?

בטח! מאחר ו-PACKIT נוצר והמוצא על ידי אמא חד הורים לשלושה ילדים, בטיחות המוצר והצרכן תמיד נמצא בראש העדיפות שלנו. המוצרים שלנו נעשו מחומרים בטוחים למזון, עם פולי קאנווס לא רעיל ו- EVA והם נטולי PVC, VPA, פתלטים, פורמלדהיד ועופרת מזיקים ורעילים. החברה שלנו בוחרת את המפעלים והייצרנים בקפידה ומוודאה שהם עומדים בסטנדרטים הכי מחמירים והסטנדרטים הכי טובים כדי שנוכל לייצר מוצר איכותי ובטוח לכולם. כל המוצרים שלנו נבדקים על ידי מומחים עצמאים ומעבדות מוסמכות  צד שלישי ועמדו בכל הסטנדרטים החלים על ידי OEHHA הצעה 65 והצרכן לבטיחות המוצר, שיפור חוק 2008 (CPSIA), כולל אלה עבור BPA, עופרת ופתלטים, . הם גם עומדים בכל תקני הבטיחות הקיימים בארה"ב, בקנדה ובאירופה.

 

האם התיק שלי מגיע עם אחריות יצרן?
בהחלט. התיק מגיע עם אחריות מוגבלת: המוצר מכוסה ע"י אחריות מוגבלת של 90 ימים מיום הרכישה לפגם או בלאי של המוצר מהחברה. האחריות לא כוללת נזק שנגרם משימוש לא נכון של המוצר, שחיקה של הזמן, תאונות או החזקה ושמירה לא נכונה של התיק. 

מהי פוליסת ההחזרות שלכם?
במידה ואתם חושבים שיש פגם יצרן, הבקשה למוצר חלופי תלויה במקום שבו רכשתם את המוצר.
במידה ורכשתם את המוצר באתר שלנו- אנחנו נדאג להחליף את המוצר שלכם.
במידה וקניתם את המוצר באתר האמריקאי שלנו העובד עם אמאזון- החלפת המוצר תלויה בתנאי ההחזרות של אמאזון והחברה האמריקאית.
במידה ורכשתם את המוצר בחנויות קימונעות, נא בררו מול החנות מה הפוליסת החזרות שלהם. אם המוצר בעל פגם או בלאי והוחזר תוך 90 ימים מהרכישה. אנחנו נחליף את המוצר. ניתן ליצור איתנו קשר באתר ולשלוח הודעה עם תמונה של המוצר והפגם, הוכחה של תאריך קניה ופרטי קשר ונדאג להחליף את המוצר בהקדם.

איך אתם מתחילים את התהליך של אחריות היצרן?
במידה וברצונכם להחליף מוצר עד 90 ימים מרגע הקניה, יש לספק לנו בתיבת הדואר של שירות הלקוחות את הפרטים הבאים:

- הוכחה של קניה (חשבונית) הכוללת תאריך קניה שמוכיחה שהמוצר נקנה עד 90 יום משליחת הבקשה.
- תמונה של כל התיק
- תמונה של הפגם על התיק (במידה ורואים את הפגם בתמונה הכללית של התיק אין צורך לצרף תמונה נוספת)
- תמונה של התגית המצורפת המכילה את מספר המוצר
- כתובת למשלוח ופרטי קשר

 

יצירת קשר

sales@packit.co.il

שלומציון המלכה 12, תל- אביב

© PackIt | Photos by Shauna Guiterrez, PackIt, unless otherwise noted.